دوشنبه، شهریور ۰۲، ۱۳۸۳

اين خانم آينا ديانتيه
قرار بود دختر نمونه نروژ بشه اما در مرحله فينال گذاشتنش كنار. به خاطر اينكه تو دوتا فيلم بد بد بازي كرده بود.
كلا بيست تا عكسه اما به نظر من وقتتون رو براي ديدن همش تلف نكنين قشنگترينش همينه كه من لينك دادم
يه فيلم ديدم به اسم سيزده.
فيلم عجيبيه داستان يه دختر خانمي كه سيزده سالشه و تو آمريكا دوست داره يه جوري لباس بپوشه كه جلب نظر همه افراد رو بكنه و تو اين راه از نظر افراط به جايي ميرسه كه ميشه گفت سقوط كامل. تو اين مسير يه خانمي كه همكلاسش هم بود و قبلا همين سقوط كامل رو انجام داده بود همراهي ميكرد.
اما جالبترين نكته اش براي من اون لحظه فيلم بود كه داداشش اونو با آرايش عجيب و غريب همراه يه پسر گردن كلفت ديد. بزرگترين نگراني داداشش تو اون لحظه اين بود كه حال دختر طبيعي نبود و نه اينكه يه گردن كلفت به اسم دوست پسرش همراش بود. حتي سعي نكرد كه خواهرش رو تعقيب كنه ببينه يه وقت خداي نكرده با پسره سكس نداشته باشه.
فيلمش همزمان كه دختره سقوطش كامل ميشه رنگش هم ميره تا آخر كه ديگه تقريبا سياه و سفيد ميشه.
هر طور ميتونين فيلمش رو گير بيارين ببينين. تا مدتها فكرتون رو مشغول ميكنه

دوشنبه، مرداد ۱۹، ۱۳۸۳

پنجشنبه گذشته تو روزنامه شرق سئوالی پرسیده بودند که آیا توپ فوتبالی که از خارج وارد میشه و از پوست گاو غیر ذبح اسلامی تهیه شده نجس است. جواب بله بود. بعد پرسیده بود با توجه به اینکه هنگام بازی عرق میکنن یا ممکنه بارون بیاد مشکل استفاده از این توپ چیه؟ جواب دادن که باید احکام نجسات را به جا آورد.
از مجموع این سئوال و جواب شما نتیجه میگیرین که توپی هست که از چرم گاو ساخته شده و نجس هست اما میشه باهاش فوتبال بازی کرد
راستش از وقتی که این سئوال و جواب رو خوندم ایمان آوردم که اون قاضی حق داشت که میخواست آقای آغا جری رو اعدام کنه به خاطر اینکه گفته بود مردم خودشون عقل دارن و لازم نیست مثل میمون مقلد کسی باشن.

شنبه، مرداد ۱۷، ۱۳۸۳

از اول تابستون دارم تو یه فروشگاه لوازم کامپیوتری کار میکنم. بعد هم که از اواسط تیر ماه درست همون موقع که امتحانهای دانشگاه تمام شد تونستم تو یه موسسه آموزش زبان کار گیر بیارم( هفته ای دو روزه بعد از ظهرها)
اینطوری شد که اینقدر سرم شلوغ شد که حتی نتوتستم تو این هفته گذشته یه سر به این جا بزنم.
اینجا که من کار میکنم فروشگاه لوازم کامپیوتریه اما اگه شما مثلا یه تلویزیون پلاسما بخوایین و بیایین پیش آقا مجید امکان نداره که به شما جواب رد بده. تازه با قیمت کمتر از قیمت بازار هم براتون پیدا میکنه.
شاید اینجا بعد در مورد رایتر دی وی دی و سی دی و اصولا لوازم برقی یه چیزی نوشتم. فقط دست به نقد اینقدر بهتون بگم که اگه قصد دارین یه پلیر دی وی دی بخرین به هیچ عنوان به سراغ این دستگاهها کمبو نرین.
دستگاههای کمبو دقیقا از کمبود اطلاعات مردم در مورد لوازم صوتی سو استفاده میکنه و دو دستگاه رو به قیمت همون دو دستگاه به مردم میفروشه. در حالی که وقتی شما یک دستگاه کمبو میخرین با پول دو دستگاه یک منبع تغذیه (‌همون آداپتور خودمون) میخرین و یک دو شاخه و یک سیستم مشترک اما پول دو دستگاه میدهید.
مشکل اصل اینجاست که بسیاری از سیگنالهای صوتی این دو دستگاه میتونن در کار هم مداخله بکنن و باعث افت کیفیت تصویر بشن. ممکن شما با چشم این افت رو به راحتی متوجه نشین اما وجود داره. در ثانی وقتی مثلا شما یک دستگاه ویدیو و یک دستگاه دی وی دی به طور مجزا میخرین امکاناتی که روی هر کدوم از این دستگاهها گذاشتن کامل و برای جلب مشتریه. در حالی که در دستگاههای کمبو خیلی از امکانات را حذف میکنن. مثلا هیچ دستگاه کمبویی نمیتونه خروجی صدای دی وی دی پنج به یک بده. یا مثلا بعضی از مدلهای دستگاه کمبو نمیتونه سی دی عکس روی تلویزیون نشون بده. یا امکان ضبط برنامه ریزی شده از تلویزیونشون بسیار ابتداییه و ...
آخیش. اینها رو در حقیقت برای شما ننوشتم که.
از وقتی میرم تو این فروشگاه یه میلیون نفر از دوستام از من در مورد همین موردی که دیدین سئوال کردن. من هم همین جواب رو که دیدین براشون میگم. الان که نوشتم رفتم تو فروشگاه کار میکنم گفتم شاید شما هم بخوایین از این سئوالها بپرسین جلو جلو جوابش رو نوشتم